loading...

سئو بلاگ

همه ما می دانیم که صد بک لینک خوب از 10،000 پیوند بد بهتر است - اما دقیقا چگونه می توان گفت؟ خط تقسیم بین \"واقعاً عالی\" و \"سایه روشن\" کجاست؟ در اینجا لیست کاملی از معیارهای یک بک لینک خوب اورده شده ا

میثم بازدید : 32 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

همه ما می دانیم که صد بک لینک خوب از 10،000 پیوند بد بهتر است - اما دقیقا چگونه می توان گفت؟ خط تقسیم بین "واقعاً عالی" و "سایه روشن" کجاست؟

در اینجا لیست کاملی از معیارهای یک بک لینک خوب اورده شده است.

روش های مختلفی برای ترسیم آن وجود دارد. یکی این است که پروفایل بک لینک خود و یا رقیب خود را با برخی از ابزارهای هوشمند و کاربردی آسان مانند SEMrush Backlink Analytics بررسی کنید. شما فقط دامنه علاقه را در نوار جستجو چسباندید ، دکمه "آن را بررسی کنید" ضربه بزنید و مجموعه ای از گزارش ها را با داده های صریح در رابطه با بک لینک ها ، ارجاع به دامنه ها ، و IP های ارجاع شده به دامنه جستجو شده دریافت می کنید.

از این گزارش ها می توانید در مورد نوع (فرم ، فریم ، یا تصویر) ، انکر تکست ، قابلیت اطمینان صفحه میزبان (امتیاز امتیاز) ، اینکه پیوند زیر / نام خانوادگی یا موارد دیگر استفاده کنید ، مطلع شوید.

ابتدا اجازه دهید برخی اصطلاحات را تعریف کنیم. من از اصطلاح "صفحه میزبان" برای صفحاتی که قصد داریم از آن بک لینک بگیریم و "سایت میزبان" برای توصیف یک سایت یا دامنه کاملی که قصد داریم از آن بک لینک بگیریم.

بنابراین:

پیوند صفحه = صفحه میزبان

لینک دادن به سایت = سایت میزبان

بعدی امتیاز دهی است. برای آسانتر کردن این مسئله ، اهمیت یا وزن هر عامل را در مقیاس 1 - 10 بیان می کنم.

در اینجا لیست کوتاهی از آنچه امروز در یک پیوند مهم است آورده شده است

 

لینک سازی

 

Domain Authority 

این نباید جای تعجب داشته باشد. گرفتن پیوند از نامهای بزرگ در وب مانند Forbes ، Fastcompany ، The Next Web ، TechCrunch و غیره - یک پیروزی بزرگ است. یکی از راه های اندازه گیری این ، استفاده از DA Moz است. من می دانم که کاملاً دقیق نیست اما این نزدیکترین چیزی است که ما تا به حال به یک دامنه خلاصه و تعریف شده دامنه خواهیم داشت.

Link Placement

 

 

جایی که پیوندهای من در صفحه میزبان قرار دارد چیزی است که من همیشه می خواهم از آن آگاه باشم. من واقعاً دوست ندارم پیوندهای من در قسمت پایین محتوا یا بیوگرافی نویسنده (با فرض اینکه زندگی نامه نویسنده در قسمت انتهایی مطالب قرار دارد) باشد زیرا این گزینه بسیار پایین برای کلیک کردن دارد. با توجه به این شانس ، ترجیح می دهم پیوندهایم در بالا قرار بگیرد.
پیوندهایی که کلیک نمی شوند دارای ارزش کمتری هستند. من نمی دانم دقیقاً چه زمانی این فاکتور ظاهر شد اما کاملاً درست است. هرچه پیوند ارتباطی کمتری داشته باشد ، اقتدار کمتری نیز به همراه دارد.
User Engagement 

دلیل واقعی اهمیت Link Placement  این است که در جذب کاربر تأثیر دارد که یک عامل سنگین است. هنگامی که یک کاربر روی پیوند شما کلیک کرد ، به سایت شما می رود و هر آنچه را که متریک تعامل کاربر Google انجام داده است می تواند انجام دهد (و آنها می توانند تعداد زیادی را ردیابی کنند) ، این به کیفیت لینک کمک می کند.

پیوند داخلی

سلام ، لینک های داخلی هنوز هم باید به نوعی ساخته شوند ، درست است؟ منظور من این نیست که همه وب سایتهای خارج از ساختار پیوند داخلی خوبی ندارند. ساختن پیوندهای داخلی با متن لنگر مربوطه در هر صفحه از سایت شما کار زیادی می کند.

و اگر پیوند داخلی هیچ مشکلی از طرف کاربران نهایی نداشته باشد ، مطلوب نیست. باید کلیک کند. باید توجه را جلب کرد

کیفیت صفحه میزبان

هیچ چیز بهتر از پیوند از صفحه میزبان با قدرت بالا نیست. می توانید از نمره Moz Page Authority برای سنجش آسان صفحه میزبان استفاده کنید. به غیر از این ، باید پیوندهای اسپمی را که به آن اشاره دارد ، صفحه را بررسی کنید.

امتیاز هرزنامه / سیگنال های اسپم

سایتی که امتیاز اسپم بالایی دارد (بهترین راه برای سنجش آن با نگاهی ، نمره Moz Spam است) بسیار بد است. اگر پیوندی از صفحه میزبان با کیفیت بالا دریافت نکردید ، بهترین کار این نیست که صفحه ای با نمره هرزنامه بالا بدست آورید.

ناگفته نماند که شما باید به هر قیمتی از پیوندهای صفحات میزبان اسپم خودداری کنید.

رتبه نویسنده

آیا شخصی با رتبه نویسنده خوب دارید که در مورد شما بنویسد یا به شما پیوند دهد؟ بله ، این یک چیز خوب است سیگنال های زیادی وجود ندارد که گوگل بتواند در مورد چگونگی تأیید نویسنده غیر از رتبه نویسندگان ظاهراً ناچیز آنها ، دست به دست هم بدهد.

من هنوز اعتقاد دارم که این پیوند از نویسنده ای است که اثر آن چیزی است که گوگل شخصاً آن را می شناسد چیز خاصی است. اگرچه هرگز به طور عمومی مورد تأیید قرار نگرفته است - بنابراین من به آن 5 می دهم.

 

مقام موضوعی سایت میزبان

راه آسان برای بررسی اینکه آیا یک سایت میزبان بالقوه در یک موضوع خاص معتبر است ، با چک کردن آن با استفاده از SEMrush و دیدن کلمات کلیدی که سایت در آن قرار دارد ، می باشد. این برای من بسیار مهم است زیرا حتی نمی خواهم از منبعی که اختیارات موضعی آن جایی است که به آن ارتباطی را که نیاز دارم ، پیوند ندهم.

 

در مقابل Nofollow دنبال کنید

پیوندهای Nofollow هرگز با آب میوه ای که پیوند زیر به شما می دهد زندگی نمی کنند. این فقط برنده نخواهد شد همیشه.

بنابراین انرژی ایجاد لینک خود را به گرفتن لینک های دنبال کننده 100٪ از زمان متمرکز کنید. اگر بتوانید رتبه خوبی داشته باشید و محتوای شما طلا باشد ، پیوندهای nofollow به طور طبیعی از این فرم پیروی می کنند تا نمایه پیوند شما به هر حال طبیعی به نظر برسد.

 

Anchor Tex

انکر تکست همچنان مهم است. من می دانم که گوگل بسیاری از متخصصان سئو را از "بهینه سازی متن" لنگر دلسرد کرده است اما حقیقت این است که ، این هنوز بهترین توصیف یک پیوند است. چرا؟ خوب ، زیرا با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است ، در تصمیم گیری تأثیر می گذارد (برای کلیک کردن یا کلیک نکردن کلیک کنید) ، و بر کلیت صفحه از نظر صحت تحریریه آن تأثیر می گذارد.

البته ، متن لنگر دقیق بازی هنوز سنگین ترین است ، پس از آن بازی جزئی ، پس از آن با نام تجاری و سپس Call-to-action و سپس URL خام.

رتبه بندی moz

با این وجود ممکن است "موافق یا مخالف" moz باشید ، این بهترین چیز بعدی برای مرحوم PageRank بزرگ است. MozRank یک سایت میزبان یا صفحه میزبان به شما می گوید پیوند ورودی یک صفحه چقدراعتبار دارا است. اگرچه من در تعیین اینکه آیا پیوندی را از صفحه دریافت می کنید یا نه از Mozzank استفاده می کنید توصیه نمی کنم زیرا MozRank واقعاً به شما نمی گوید صفحه میزبان چقدر اسپم است.

ضخامت سایت میزبان

این مفهوم ساده است. هرچه صفحات سایت میزبان ضخیم تر باشد ، از نظر طبیعی و طبیعی نیز معتبرتر است. بنابراین شاید تعجب نکنید "اگر پیوندی را از سایت ضخیم بگیرم اما در این سایت خیلی عمیق باشد که گوگل خزنده شود؟" عمق پیوند شما از صفحه میزبان مهم نیست. Google قادر به یافتن این موضوع و اعتبار آن است.

پیوندهای اولیه از سایت میزبان

اگر پیوندی از سایت میزبان دریافت کرده باشید ، پیوندهای بعدی شما وزن بسیار کمتری خواهند داشت. اما اگر پیوند قبلی شما به عقب برگشته شود و در آن صفحه میزبان اتفاق خاصی رخ ندهد ، پیوند جدیدتر و جدیدتر به تن کمک می کند. من این عامل را به دلیل ماهیت نسبی بودن به 2 می دهم.

Heads-up: گرفتن پیوند از سایتهای میزبان که دارای آدرس IP بلوک C یکسان هستند واقعاً کمکی نخواهد کرد.

کنترل تبلیغات

من قبلاً هم اشاره کردم که گرفتن یک پیوند از بالا خوب است اما اگر همراه با تبلیغات بسیار زیاد باشد ، پیوند شما ممکن است به عنوان نوعی تبلیغاتی در نظر گرفته شود. اطمینان از اینکه سایت میزبان میزان تبلیغات خود را کنترل می کند و مکان قرار گرفتن آن ، تمامیت تحریریه آنها را به شدت مشخص می کند.

دیدن پیوندی که من ساخته ام در مقاله ای همراه با تبلیغات پیوند متنی باشد ، بسیار دلسرد کننده است. من تا جایی پیش نخواهم رفت که بگویم این یک عامل منفی است که می تواند یک مجازات ایجاد کند - اما قطعاً این به نظر خوب Google نخواهد رسید.

این تا کنون است - من به مرور زمان این لیست را به روز می کنم و با کشف بیشتر فاکتورهایی که مطمئناً بر کیفیت پیوندهای شما تأثیر می گذارند ، کشف می کنم. امیدوارم که شما از این راهنما لذت ببرید و امیدوارم که درک متخصصان جدید SEO به اندازه کافی ساده باشد.

مطالب مرتبط: رسانه های اجتماعی ، سئو وتفکرات اشتباه در مورد آن ها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 778
  • بازدید کلی : 2,424