loading...

سئو بلاگ

  در اینجا ما می آموزیم که چگونه به طور موفقیت آمیز فعالیت های سئو خود را انجام داده و بهترین راه ها برای بهینه سازی وب سایت خود پیدا کنیم سئو در 2020 داده های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل ک

میثم بازدید : 38 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

در اینجا ما می آموزیم که چگونه به طور موفقیت آمیز فعالیت های سئو خود را انجام داده و بهترین راه ها برای بهینه سازی وب سایت خود پیدا کنیم

سئو در 2020

داده های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

فقط میزان ترافیکی که به وب سایت شما می رسد کل تصویر را نشان نمی دهد ، اما همزمان با جمع آوری و تجزیه و تحلیل انواع داده ها ، روندهای مختلفی شکل می گیرند. بنابراین ، به شما امکان می دهد نتیجه گیری کنید. به عنوان مثال ، اگر تعداد معدودی از افراد وب سایت شما را بازدید کنند و CTR را ثبت نکنند ، می تواند استرس زیادی به همراه داشته باشد. با این وجود ، اگر تعداد زیادی از بازدید کنندگان بدون نشان دادن CTR به خارج از سایت بروند ، برخی تغییرات مرتبط با آن لازم خواهد بود. ابزار Google Analytics با توجه به نیاز کاربران ، به ترافیک و سایر داده های کلیدی کمک می کند.


منابع ارجاع درباره ماهیت بازدید کنندگان شما چیزهای زیادی را بیان می کنند. چگونه افراد به وب سایت شما می روند؟ و صفحاتی را پیدا کنید که نسبت به سایرین میزان ترافیک و تبدیل بیشتری را ثبت می کنند. ایده این است که داده ها را از نزدیک تجزیه و تحلیل کرده و الگوهای موجود در دوره آتی سئو 2020 را درک کنیم.

انجام یک تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی

این که صفحه را در یک بخش 500 کلمه ای پر کنید و روز بعد آن را در صفحه اول بگیرید؛ دیگر به آسانی گذشته نیست. ابزارهایی مانند Google Ad Words ، Ahrefs و غیره برای یافتن کلمات کلیدی مهم برای شرکت یا طاقچه وبلاگ شما استفاده می شود. از اینگونه ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی طولانی  مطابق با خواسته مشتریان استفاده کنید. سعی کنید درک کنید که چرا آنها به دنبال کلمات کلیدی رایج و آنچه در انتظار دارند در صفحه حاوی آن کلید واژه بیابند. ایده این است که برخی از کلمات کلیدی با دم بلند را پیدا کنید که متناسب با نیازهای مخاطبان خاص شما باشد. کاربران باید بدون پر کردن موارد غیر ضروری ، از کلمات کلیدی در تمام صفحات وب و محتوای وبلاگ ایجاد شده خود استفاده کنند.

برای بهینه سازی وب سایت خود محتوای طولانی و ارزشمند ایجاد کنید

سلطنت قطعات محتوای 500 کلمه به مدت طولانی از بین رفته است. تقاضا برای مطالب مهم ، طولانی و رقابتی رو به افزایش است. حداقل 1600 کلمه باید یک قطعه عالی باشد. با این وجود ، کلید واژه اصلی را بررسی کنید و 10 نتیجه برتر جستجو را در SERP ها قبل از نهایی کردن حداقل طول پست های سایت خود بررسی کنید. بدیهی است ، وقتی هر قطعه حدود 1600 کلمه یا بالاتر را در نظر می گیرید ، قطعات شما نیز باید مسیر را دنبال کنند. توجه داشته باشید که تمام تمرکز فقط به جنبه طول بستگی ندارد ، اما مطمئناً به Google این تصور را می دهد که اطلاعات بیشتری اضافه کرده اید یا موضوع را با جزئیات مورد بحث قرار داده اید.

سئو داخلی را بهینه کنید

سئو داخلی شامل بهینه سازی ، هدینگ ها ، کلیدهای میانبر و برچسب های متا در صفحه درباره نحوه شخصی سازی وب سایت هنگام طراحی صفحات خاص توصیه می کنند. کلمه کلیدی اصلی خود را در همان پاراگراف یا در حد ممکن در قسمت شروع با عنوان شروع کنید. کلمه کلیدی همچنین در Slug URL و حداقل در یک زیر عنوان ظاهر می شود. در حالت ایده آل ، کلمه کلیدی باید در چگالی 0.5 تا 2.5 درصد نگه داشته شود و نباید از آن برای رویکرد منسوخ شده استفاده شود. سعی کنید کلمات کلیدی خود را در متن محتوای ، زیرنویس ها و برچسب های تصویر متن alt به طور یکسان پخش کنید. متخصص باید بتواند برای هر کلمه کلیدی زمینه مربوطه را در داخل کپی ایجاد کند. این کار باید انجام شود تا Google به شما کمک کند تا درباره چه چیزی صحبت می شود.

روی سئو خارجی تمرکز کنید

سئو خارجی ، همانطور که از نام آن پیداست ، کارهایی است که برای بهینه سازی وب سایت شما از طریق رسانه های خارجی انجام می شود. چنین رسانه هایی شامل روند تبلیغات ، وبلاگ نویسی مهمان ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی و فعالیت های مرتبط با آن برای تبلیغ محصول می شوند. در مورد ل بک لینک صحبت می کنند ، آنها می توانند تفاوت زیادی در هدایت تعداد قابل توجهی از کاربران به وب سایت شما داشته باشند. با این حال ، از پیوندهای  وب سایتهای کوچک که ارزشی کمی ارائه می دهند ، خودداری کنید. در عوض ، هنگام یافتن بک لینک های با کیفیت به دنبال منابع معتبر و معتبر باشید.

نسخه موبایل را بهینه کنید

با بیش از 2.5 میلیارد کاربر تلفن های هوشمند در سراسر جهان ، کاربران امروز تمایل بیشتری به استفاده از اینترنت در تلفن های خود دارند تا دسک تاپ. بدیهی است ، چه یک شرکت طراحی وب برتر و چه یک فروشگاه کوچک خرده فروشی را در کنار خود اداره کنید ، فرقی نمی کند؛ شما نمی خواهید یک تکه قدرتمند از پایگاه مشتری خود را از دست بدهید و این توانایی را دارد که مشتریان اصلی خود باشید. از زمان ظهور روند شاخص اول موبایل ، واضح است که وب سایت هایی که دارای تلفن همراه دوستانه هستند ، در مقایسه با وب سایت هایی که برای موبایل بهینه نیستند ، شانس بیشتری برای رتبه بهتر دارند. طراحی مورد نیاز برای شرکت شما یک طراحی وب پاسخگو است. ب

 اینها مراحل اصلی مورد نیاز برای بهینه سازی کامل وب سایت شما در عصر دیجیتال آینده  2020بود.

 

مطالب مرتبط: رسانه های اجتماعی ، سئو وتفکرات اشتباه در مورد آن ها

 

 http://digiplus.rozblog.com/

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 779
  • بازدید کلی : 2,425